Praktische informatie

Service

Omdat het belangrijk is om regelmatig naar de tandarts te gaan, sturen wij u in principe elk half jaar een oproepkaartje, een email of een SMS. Als u een oproepkaart heeft ontvangen, kunt u een afspraak maken voor de halfjaarlijkse controle. Maar ook als u al een afspraak heeft, helpen wij u herinneren door u een sms te sturen. Uiteraard bent u zelf eindverantwoordelijk voor het nakomen van de afspraak.


Bereikbaarheid

U kunt uw auto gemakkelijk en gratis parkeren in de buurt van de praktijk. Van 9.00 tot 13.00 moet u een blauwe schijf neerzetten, u mag dan twee uur parkeren. Bij de balie zijn blauwe schijven verkrijgbaar.

Niet nagekomen afspraak

Het kan iedereen overkomen; Je vergeet de afspraak bij tandarts. De eerste keer dat u de afspraak niet nakomt zien wij als vergissing, vervelend voor u en voor ons. Als u vaker uw afspraken niet nakomt, moeten we deze helaas in rekening brengen.


Klachtenregeling

De meeste patiënten zijn tevreden over hun tandarts. U waarschijnlijk ook. Toch kan het een keer voorkomen dat u vindt dat uw tandarts u verkeerd of onzorgvuldig heeft geïnformeerd of behandeld. Het is belangrijk dat u iets met die onvrede doet. De eerste stap is om in gesprek te gaan met uw tandarts. Meestal lost dit al veel op. U kunt aangeven waar u ontevreden over bent en er kunnen samen afspraken gemaakt worden over de oplossing.

Mocht dit gesprek niet toereikend zijn dan kunt u contact opnemen met het Tandheelkundig Informatie Punt(TIP). Het TIP is opgericht door het KNMT en is er om patiënten van onafhankelijke informatie te voorzien over de mondzorg.

Komt u er alsnog niet uit? Dan kunt u een klacht indienen bij de KNMT klachtenservice. Wij zijn aangesloten bij de KNMT klachtenregeling. Op www.knmt.nl/voor-patienten/ik-ben-ontevreden-wat-nu vindt u meer informatie.

20 jaar ervaring in tandheelkunde

Persoonlijke aandacht en nazorg

We spreken Engels, Duits & Nederlands

Beoordeeld met een 9,5 op Zorgkaart Nederland